Bolshoi turist

Bucurestiul, cot la cot cu fiica mea. Lectie frumoasa, nu pot spune altfel…Am plecat amandoua spre capitala la doua zile dupa ce Maria a constatat ca ‘susul e mai sus decat josul’. Old enough, i thought to myself, to go on her first train/subway ride.

Ajunse acolo mi-am descoperit un copil cumpatat, fin degustator de muzee si cafenele chic, fara lacomia turistului de a inghiti cat mai mult in cat mai scurt timp. Si fireste, iarna fiind, iar ea avand opt ani juma, am constatat ca mirajul alunecusului pe gheata (care se gaseste peste tot in tara asta) a fost la mai mare cautare decat admiratul arhitecturii interbelice bucurestene.

Oh, da, avem si poze.

1a

Maria si turnul BRD.

6

Maria si Guvernul Romaniei.

7

Maria si girafa Antipa(tica). Glumim, girafa ne-a placut.

2

Maria si marea (din proiectie).

10

Maria si balena cu aripioare.

9

Maria si elefantul fosil.

18

Maria si Cafe Antipa.

17a

Maria si Casa Poporului.

15 a

Maria si Avocatul Poporului.

21

Maria si Pasajul Victoria.

22

Maria si Oana.

26

Maria si Sfantul tus (care nu se vede).

29

Maria si Liviu Ciulei.

30

Maria si Dambovita.

32

Maria si trenul.

2 thoughts on “Bolshoi turist

Leave a Reply

