Sunt un om bogat, fara doar si poate.

 Si un om extrem de norocos.

Himerele mele, pe care in formula restransa le-am suit in tren si le-am dus la Bucuresti, au nascut poezii. Spuneam ca momentul meu a fost parte a Pariului pe prietenie, prilejul de intalnire a comunitatii de scriitori de pe Bocancul literar. Norocul meu a fost ca am reusit sa expun pentru un public necunoscut si ca acest public a rezonat si mi-a oferit genul de feed-back la care visam de multa vreme: au pus o oglinda de versuri in fata fotografiilor mele, s-au inspirat din ele si au creat, la randul lor, himere din vorbe. Am plans. De la multimea care se plimba neutra printre fotografiile mele am ajuns in mijlocul acestor oameni care au avut o replica la ceea ce am daruit prin imagine.

A fost o zi de 3 februarie cu oameni-surpriza, oameni-comori, oameni-avant.

Va multumesc, ingeri…

6

2 thoughts on “Sunt un om bogat, fara doar si poate.

  1. Ne-am bucurat ca oameni care vorbesc atat de frumos (indiferent ca o fac prin imagini, cantece, poezii, proza) ne trec pragul. Emotiile au fost mari si de partea noastra, fiind prima persoana care expune la Pariu pe Prietenie, nu voiam sa dezamagim. Ne bucuram ca a iesit atat de ASA. 🙂

Leave a Reply

