Ved’ma

In limba rusa vrajitoare, ved’ma, inseamna ‘cea are stie’. Am inceput anul sub semnul miracolului, a revelatiei interioare, a redescoperirii de sine. Frumoasa aventura. Nu stiam cata forta exista in mine, cate murmure de toate culorile.

Va urez un an de magie. Un an al iesirii din zona de confort. Un an cu energia Focului si a Apei si a Vantului. Va doresc un an de sinceritate cu sine. Un an de indrazneala.

2014 intens!

Multumiri speciale lui Petre Militaru pentru ajutorul oferit in realizarea acestor fotografii.

1 2 3 4 5 6 7 8

2 thoughts on “Ved’ma

  1. Excelenta seria, Simona! A adus un pic de lumina in ceea ce am facut eu zilele astea cand am tot cautat raspunsuri la diverse activitati paranormale. Evident ca nu le-am gasit, dar perseverez!

Leave a Reply

