Grădina secretă

Sunt foșnetul rochiei, atunci când mă îndrept către tine. Sunt pasul moale, atunci când ating covorul de iarbă. Sunt cea mai tainică îmbrățișare.
Am inventat o grădină secretă, am împrejmuit-o cu coastele mele, iar în mijloc mi-am pus să bată inima. Acolo, primăvara vine numai noaptea, în valuri transparente, imprecise, hohote clocotind de viața și de căldură.
În gradina secretă, hoți albaștri de mătase dau jos de pe crengi florile de magnolie și le așează pe buze nesărutate. Tufe cu frunze de smarald gem de dragoste la miezul nopții. Neîcepuți boboci de trandafir sunt tăiați și împletiți între firele covoarelor magice zburătoare. Glicina bătută de vânt îmbată cu vise bieți muritori de rând. Crini sunt doborâți sub alai de priviri aruncate pe furiș.
Sunt mâna care se întinde spre lujerul celei mai delicate flori. Sunt degetele care apasă clanța vechii uși către grădina secretă. Sunt inima care iubește hoțul de flori.

1-O94A2645 1-O94A2723-copy-1 1-O94A6485 1-O94A6507 1-O94A6532 1-O94A6545 1-O94A7924-blue-breeze 28 30 34 38-a at night1

Leave a Reply

